Hey a ha!

Follow IpekOdabasi on Twitter

15 Eylül 2010 Çarşamba

Bugün "Hassiktir" diye hapşurdum

Durdum düşündüm (garip). "LAN!" dedim. "Nereye gidiyoz lan" dedim. Herşey mi bok olur diye düşündüm. Ailece uyuma alışkanlığımızın olmaması, referandumda 'evet' çıkması, amerikanın basketbolda şampiyon olması, aşk hayatım, tüm apartmanın bizi dışlaması, yiyip yatma alışkanlığımın olması, gündüz uyuyup gece uyanık olmam, hayatımda hiç sushi yememiş olmam, sütyen askısının kaşındırması, saçlarımın uzamamakta ısrar etmesi, voleybol hocamın bu sene sorumsuzluğum yüzünden beni takıma almayacak olması, ses tellerimin çok kolay yorulması, odamdaki ergenlik kalıntılarının peşimi bırakmaması, koulrofobim, josh holloway'i hiç göremeyecek olma ihtimalim, ojelerimi kazıma alışkanlığım tamamen sorunsaldır. Bunları gözden geçirdim ve sonra, ha..ha..ha..haa..haaaassiktiirrrrr... diye hapşurdum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder