Hey a ha!

Follow IpekOdabasi on Twitter

17 Eylül 2010 Cuma

Destur lan!

Lan az önce devasa bişey oldu! Mutfağa girdim, notebook'u koydum masaya, müziği açtım, tıkınacak bişeyler bakmak için dolabı açtım bişeyler aldım koydum tezgaha, ayak üstü yedim. Ekmek poşetini kaparken poşetin tutulan yeri tezgahtaki demir paralara takıldı paralar yere uçtu. Poşeti tekrar kapamaya giriştim bu sefer ekmek kırıntıları uçtu. Nimettir basmak olmaz diye bale yaptım. İşin kötüsü perde açık anasını satayım izleyen olduysa bizim sokağa kılık değiştirerek girmem gerek. Neyse işte kırıntıları yerden topladıktan sonra doğrulurken masaya kafam geçti. Hatta göçtü desem daha yerinde olur. Ağır bir küfür ettim ellerimi kafama götürürken topladığım kırıntıları yine yere fırlattım. Dank etti bi anda. İyi saatte olsunlar benimle taşşak geçiyor. Kırıntıları tekrar alıp başka bir sakatlık çıkmadan lavaboya döktüm. Etrafıma bakındım boş boş. "Erkekseniz teker teker gelin lan!" dedim ama cinsiyetleride yok ki denyoların. Neyse dedim oturdum, tam yazıma başliycam.. buzdolabının motoru çalıştı. Alt tarafı karnımı doyurmak istedim lan size bulaşan mı oldu? Yemek yemenin bedelini de bu işte.. Eğer bu gece ölmezsem yarın sabah "hayat güzeldir" isimli bir yazı yazıcam. Değerini bilin hayatın............ 3 harfli dadanır bigün göt gibi kalırsınız......... Bilemiyorum yani.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder