Hey a ha!

Follow IpekOdabasi on Twitter

15 Eylül 2010 Çarşamba

İlk günümün ilk sabahı

Buradaki ilk yazımın temasının sıkıcı aptal kız tripleri olmasını istemiyorum. Eğer olursam 1 defalık kusuruma bakmazsınız artık. Dün değil önceki gün sevgilimden ayrıldım kötü bir gündü, dün ise olayın şokunda olmakla birlikte mutlu olduğunu sanan bir kızdım.. Gecenin ilerleyen saatlerinde gerçekten mutlandım. Şuan ise yeni bir güne, aynı zamanda yeni bir hayata başlamış bulunmaktayım. I am free herşeyden önce.ehe. Şimdi gelsin alkoool, gelsin sokaklaarrr, gelsin keyfimin kahyaalarıııı... Bakmayın oğlum öyle hiç sevmedim sanmayın ben ilk defa bu adamı sevdim köpek gibi, hala seviyorum. Olmuyosa olmuyo arkadaş! He özlemiyecek miyim "aşkım, sevgilim" demesini? Özliycem orası doğru. Ama giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir. Bu da kimin sözü hiç hatırlamam. Tek bildiğim şakkadanak aklıma geldiği. Lafın gelişiydi be inanmayın bu yazıya şuan böyle diyosam yarın tam tersini diyeceğimdir. Neyse bu sayede dostumun harbi çok olduğunu gördüm "Helllaaalllll" dedim. İşte bu yazıda başrol oynayan melek yavrusuna öpücükler uçuruyorum, saygılar.

2 yorum:

  1. yeni doğmuş veletlerden daha tecrübeli ama onlar kadar çıtırsın artık mis lan:P

    YanıtlaSil