Hey a ha!

Follow IpekOdabasi on Twitter

19 Eylül 2010 Pazar

riyanna-hard

Bazen insanın diline bi şarkı takılıyo, tüm gün söylüyosun ama en sonunda şarkıdan da soğuyosun şarkıcıdan da. Şeytan görsün yüzünü Rihanna. 2 gündür bu karının"hard" şarkısını söylüyorum. Çok seviyodum lan ama şuan tiksiniyorum, o derece. (yee yee yeee aa yee ye yee). O değilde kimi zaman insan doğasına aykırı şarkılar takılıyo, çek git bebeğim falan.. Bi kere Mahsun Gırmızıgül'ün "Sarı sarı" şarkısı takılmıştı da arkadaşımla arkadaşlığımızı gözden geçirmiştik. O gün bu gündür konuşmuyoruz... (det a a aym soğ haaarr ai ye ye yee soğ haard). Neden olur bilmem. Neden şarkılar takılır? Neden bi cümle takılmaz da şarkı takılır? Mesela tüm boyunca dilimize takıldığı için "Bunu duyan yavşaktır" desek? Neden illa şarkı yani? Dur dur dur şuan mantığı çözdüm! "Bunu duyan yavşaktır" desem en az 10 kişiden gün içinde dayak yerim lan. Şarkı olunca insanlar ciddiye almıyo diyedir dimi? Adamın karşısına geçip "çikita muz" desem adam "Ajdar'ın amına koyayım" der ve geçer gider. Suç sende değil ajdar'da... Seni haketmiyorum, sen daha iyilerine layıksın. vs.vs. (e yea yeaa yeaa sov haard i yee ye ye sov haarrd) http://www.dailymotion.com/rihanna-hard
Ayrıca bu hatun böyle daha güzel değil mi lan. Daşş daşşş. O zaman bi random efekti patlatırım, akdsfslşdfj...

2 yorum:

  1. evet evet şair bu mısralarında yalnızca şunu hedeflemiş. bu şarkı nasıldı ya diyip klibi açtırmak ve pembe tanka bakarkene şarkıyı dile dolayarak bizleride uyuz etmek. 10 kişiye bu mesajı yolla yoksa çok pis tecavüz ederlerin 2010 şubesi bu kız:D boyut getirdi olaya. bizede bulaştırdı virüsü(sov haaard yeyeyeye)

    YanıtlaSil