Hey a ha!

Follow IpekOdabasi on Twitter

27 Kasım 2010 Cumartesi

onrbyrktr

Bugün tuhaf duygular içerisindeyim. Kıçımı kaldırıp Beyoğlu'na gitmeliyim. Aynı zamanda kıçımı koyup tüm gün oturmak istiyorum. Aynı zamanda babamla Onur Bayraktar'ın cenazesine gidesim var. Ama ne biliyim beeehhh. Hiç birini yapasım yok. Uyuyasım var. O da yok. Neyse Onur Bayraktar demişken. Kim oluğunu düne kadar bilmiyodum yani biliyodum da ismini bilmiyodum. anladın işte. Google beni aydınlattı. sağolsun. babamın arkadaşının oğlu olduğunu da dün akşama kadar bilmiyodum. Annem beni aydınlattı. sağolsun. Çok üzgündü babam yahu. ayrıca onur bayraktar!ın twitterına baktım. 4 gün önce yazdığı şey beni fena etkiledi; "'Yarın uyanırız' diye bile söz verme. Gün gelir, kalkamaz halde uyanamaz bedenin." neyse. twitter'da gezindim de doğa rutkay falanda cenazeye gidiyomuş. babam şanslı adam beeh. Burda onur'un ölüsünü kullanmış gibi olmiyim ama bende orda olacak ünlü yumağı içine girmek için gitmek istedim. bunu yazarken çok utandım. kaçıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder