Hey a ha!

Follow IpekOdabasi on Twitter

18 Şubat 2011 Cuma

Başlık:

Az önce bana dünyanın en saçma, en sıçmık, en abzurt, en abidik gubidik, efendime söyliyim; en sikik mini dialogunu yaptım. Ahada;

Bugün
19:10
Facebook,2011 yazından itibaren ödemeli olacakmış.Arkadaş listenizden 18 farklı kişiye bu mesajı gönderirseniz,simgeniz mavi olacak ve sonra sizin için ücretsiz olacak.Bunu dikkate almazsanız Facebook hesabınız silinir,kapanır''Cix pars'' die biri size veya yakınınıza arkadaşlık isteği gönderise sakın kabul etme neden;çünkü o şahıs senin fotolarını alıp başka çıplak şahıslara kırpıp yapıştırıyor bunu herkeze dağıt cidiiyim şaka filan değiL ! ciddiyiz Lütfen bunu herkeze söle basit iş kopyala-yapıştır...

sende buna inandın mı yani lan?


yoo knşmak içindi :D canm sıkılıorda .D


e ben de cevap vermedim haliyle, bu kız çocukkende kandırıkçıydı zaten, küçükkende böyle amcık işlerle uğraırdı zaten. Eminim bu yazıyı 18 kişiye göndermiştir ve "facebook'umu sağlama aldım hohho (H)" diye dolanıyodur.
Atın beni denizlere yalan dünyam size kalsın.

Neyse işte.
Üşengeçliğim sonucu; şuan altımdaki kıçımdan her an düşme tehlikesi olan eşofmanımla markete gitme kararı aldım. Hepinizin duasına muhtacım. Öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder