Hey a ha!

Follow IpekOdabasi on Twitter

17 Şubat 2011 Perşembe

Perperişanım. Kara bahtım.

Olm ben kendimi bu bilok aleminde çok yalnız hissediyorum lan :( sayfa tasarımımın tımarhanevari olmasından dolayı mıdır, yoksa benim paranoyamdan mıdır bilemem de harbi böyle bi imoğşınıllaşmış bulunmaktayım :( hatta dur tasarım demişken bi değiştiriyim renklerini falan bi farklılaştırıyim bi bokluklar yapayım.
Eeeeyy 22 izleyicim. Sizleri yerim. Bu da böyle biline ;) İzlemeyicilerime nispet olsun buda.
Mesela bak şey yapın mesela. Yalnız olmadığıma dair bişiler diyin lan bana. Ne biliyim kalp yollayın kelebek yollayın yıldız çizin "m" şeklinde martı yapın falan. Olmadı soru sorun böyle bi formspring rüzgarları estirin yani.
formspring demişken; www.formspring.me/IpeekOdabasi bi ara yardırın.

Hadi yine gidiyorum. Yalnız olduğumu hissettiğim için sık yazmıyorum. sizin yüzünüzden :@
Beni özleyin anacım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder